Tapiolan Lämmön ja Taitotalon yhteistyö tukee Tapiolan Lämmön strategian tavoitteiden mukaista osaamisen kehittämistä. Tapiolan Lämpö ja...
Asiakaskokemus
Maksuton webinaari: Palvelumuotoilulla kilpailuetua ke 23.10. klo 8.30-9.15+
Palvelumuotoilu on eri osapuolia osallistavaa palvelujen ja asiakaskokemusten innovointia, suunnittelua ja kehittämistä. Se yhdistää liiketoiminnan...
Amiedu ja Sivina yhteistyöhön asiakaskokemus edellä+
Kotisiivousta ja monipuolisia kotipalveluita tarjoava Sivina Oy ja Amiedu ovat solmineet yhteistyösopimuksen. Amiedun rooli osaamisen...
Realian HRD-päällikkö: Isännöinnin erikoisammattitutkinto innosti jakamaan osaamista+
Isännöinnin erikoisammattitutkinto on alalla uusi tutkinto. Lokakuussa valmistuneet opiskelijat ovat Suomen ensimmäisen kurssimuotoisen erikoisammattitutkinnon suorittanut...
Solariskylpylät tavoittelee kasvua Suomen parhaalla asiakaskokemuksella+
Solariskylpylät lähti rohkeasti uudistamaan strategiaansa yhdessä Amiedun kanssa. Työ toimi samalla lähtölaukauksena kolmen eri kylpylähotellin...
Uuden Hehku-ketjun esimiestyössä korostuvat eri ammattialojen ja palvelukulttuurin johtaminen+
Keskon ja Oriolan omistama kokonaisvaltainen hyvinvointiketju Hehku avasi ensimmäiset myymälänsä tammikuussa. Tulevaisuudessa tavoitteena laajentua sadan...
Uusia eväitä asiakasymmärrykseen palvelumuotoilun ja fasilitoinnin keinoin+
Myynnin tueksi suunnitellusta Youtube-videosta kehittyi koko yritystä eteenpäin vievä yrityskulttuurihanke. Pakkaus- ja leipomoalan kokonaisratkaisuja tarjoava...
Amiedu kirittää XXL:ää huippusuorituksiin+
Amiedu tarjoaa meille hyvän ratkaisun suunnitelmalliseen osaamisen kehittämiseen ja avoimen vuoropuhelun, määrittelee XXL Sports &...
Lidl panostaa asiakastyytyväisyyteen+
Amiedun kehitysjohtaja Jussi Jarrett tapasi Lidl Suomi Ky:n operatiivisen johtajan Mark Henryn. Keskustelussa kuullaan muun...
Ikea panostaa asiakaskokemukseen+
Ikean asiakkuusjohtaja Camilla Weurlanderin vastuulla on Ikean Suomen viiden tavaratalon, verkkokaupan ja asiakaspalvelukeskuksen asiakaskohtaamiset. Käsi...