Amiedu ja Samaria ovat solmineet osaamisen kehittämistä koskevan kumppanuussopimuksen. Yhteistyön tavoitteena on kehittää työntekijöiden osaamista...
asiakaspalvelu
SA-TU Logisticsille luotiin uusi partnerimalli fasilitoinnin keinoin+
Neljä muutaman tunnin työpajaa ja tuloksena täysin uudenlainen palvelu tullialalle. Amiedun luotsaaman kehittämishankkeen aikana syntyi...
Santa Fen viestintäkulttuuri muuttui innovoivaksi ja avoimemmaksi+
Helsinkiläinen Santa Fe -ravintola lähti Amiedun luotsaamaan KEINO-hankkeeseen mukaan suurin odotuksin. Tavoitteena oli vahvistaa yrityksen...
Lähiesimiestyön ammattitutkinto antoi konkreettisia työkaluja päivittäiseen työhön+
Elixian asiakaspalveluvastaava Heidi Karisalmi hymyilee onnitteluruusun kanssa. Takana on vuoden opinnot Amiedussa ja taskussa Lähiesimiestyön...
Uusia eväitä asiakasymmärrykseen palvelumuotoilun ja fasilitoinnin keinoin+
Myynnin tueksi suunnitellusta Youtube-videosta kehittyi koko yritystä eteenpäin vievä yrityskulttuurihanke. Pakkaus- ja leipomoalan kokonaisratkaisuja tarjoava...
XXL haluaa olla asiakaspalvelun ykkönen+
XXL on tullut vauhdilla Suomeen ottamaan paikkansa suomalaisten vapaa-ajan vaate- ja välinevarustajana. Amiedu tukee XXL:n...